Facebook
אסטרטגיה שיווקית פרסומים נבחרים מידע מקצועי וארכיון עמוד הבית
English Site
עמותה רשומה: 58-015-103-3
Loading

אסטרטגיה שיווקית

נקודת המוצא של החוברת "תכנון ובנייה של אסטרטגיה שיווקית להפצה של סרט עלילה בבתי הקולנוע בארץ" היא ששיווק הסרט הוא חלק בלתי-נפרד מעצם הפקת הסרט, במובן הרחב של הגדרת המושג: הפקה.
 
ישנה חשיבות לתכנון ולבנייה של אסטרטגיה שיווקית לסרט עוד טרם הוחל בהפקתו. החשיבה על השיווק מתחילה עוד בשלב כתיבת התסריט, הליהוק, בחירת צוות ההפקה וההכנות להפקה תוך התייחסות ל-2 שאלות בסיסיות עיקריות: 1. מי הוא קהל היעד של הסרט? 2. איזה דימוי ואופי מבקשים לתת לסרט?
 
החוברת הוכנה על ידי קרן הקולנוע הישראלי עבור המפיקים, המפיצים, האחראיים על הפרסום ויחסי הציבור ויועצי השיווק וההפצה.

 

       

ראה גם:

 

     

 

תנאי השימוש באתר  |  מדיניות השימוש באתר  |  © כל הזכויות שמורות  |  הקרן מיסודו של משרד התרבות והספורט, המועצה הישראלית לקולנוע
סגור חלון