התחברות
English
הרשמה לניוזלטר
.V.O.D - סרטי הקרן בארכיון הסרטים הישראלי 🎞️ ניוזלטר אפריל 2024📣

תוקף אישור הקרן להשקעה בהפקה ובפיתוח

עמוד זה הנו לצרכי מידע בלבד

 

שימו לב: משך תוקף אישור הקרן להשקעה בהפקה ופיתוח מצוין ומופיע בנהלי הקרן.  

 

אישור השקעה בהפקה ותוקפו של מכתב אישור השקעה בהפקה

  1. התסריטים המגיעים לקרן עוברים הליך של קריאה ומיון על ידי היועצים האומנותיים מתוכם הם ממליצים על ה"תסריטים/חבילות" שיוזמנו לפרזנטציה.
  2. מגישי ה"תסריטים/חבילות" מציגים את הפרויקט ואת חבילת ההפקה בפני היועצים האומנותיים ומנהלי הקרן.
  3. לאחר ה"פרזנטציה" מקיימים מנהלי הקרן והיועצים האומנותיים דיון שבסופו ממליצים היועצים האומנותיים ומנהלת הקרן על ה"תסריטים/חבילות" להשקעת הקרן.
  4. ה"חבילות" המומלצות מובאות לאישור בישיבת הנהלה של ההנהלה הציבורית. אישור ההנהלה הציבורית של הקרן מהווה התחייבות הקרן להשקעה בהפקה.
  5. אישרה ההנהלה השקעה בהפקה, יקבל המפיק מכתב ממנהל הקרן המאשר את התחייבות הקרן להשקעה בהפקה, התנאים לאישור ההשקעה ותוקפו של המכתב.
  6. תוקפו של מכתב ההתחייבות להשקעה בהפקה הוא למשך 24 חודשים, לאחריהן תתבטל התחייבות הקרן, אלא אם אושר אחרת על ידי הקרן על פי שיקול דעתה הבלעדי ובאישור הועד המנהל. על הסכם ההשקעה בהפקה להיחתם לפני תפוגת תוקפו של מכתב האישור המותנה.
  7. על המפיק/ה להשלים את עריכת הסרט תוך 24 חודשים מיום היציאה לצילומים. אלא אם כן אושר אחרת על ידי הקרן על פי שיקול דעתה הבלעדי ובאישור הועד המנהל .
  8. שינוי מהותי בחבילת ההפקה כפי שאושרה על ידי הקרן, לדוגמא שינוי בזהות המפיק ו/או הבמאי ו/או התסריטאי ו/או באנשי צוות מרכזיים אחרים, שינוי בתסריט, בתקציב או בתכנית ההפקה שאושרה - יהווה עילה לבחינה מחדש של אישור ההשקעה בהפקה וידרוש עיון מחדש של אישור ההשקעה בהפקה, ואישור מחודש של הנהלת הקרן להשקעה.

 

 

אישור השקעה בפיתוח ותוקפו של אישור השקעה

  1. בתום הקריאה והמיון של הבקשות להשקעה בפיתוח יקבלו המגישים מכתב/מייל מהקרן ובו הודעה האם בקשתם אושרה.
  2. מגיש שיקבל הודעה כי בקשתו אושרה יחתום על הסכם השקעה בפיתוח בתוך שישה חודשים ממועד קבלת המכתב. בתום שישה חודשים ממועד זה יתבטל אישור ההשקעה במידה ולא נחתם הסכם.

 

 

 

עמוד זה הנו לצרכי מידע בלבד